حساب کاربری

فراموشی گذرواژه؟
یا

لطفا از حروف a-z,A-Z,0-9 استفاده نمایید - حداقل 5 کاراکتر

حداقل 8 کاراکتر

potgcoshop

خرید آسان و مطمئن کاغذ

تضمین کیفیت، برگه اعتبار برای خرید عمده کاغذ

انتخاب کردنه که مهمه

توی دنیای امروز با وجود تولید کننده‌های مختلف و متنوعی که در سطح جهانی در حال فعالیت هستن، چیزی که اهمیت داره انتخاب تولید کنندۀ با کیفیت هست. این قضیه از تمام مراحلی که مجموعۀ یک گروه صنعتی طی کرده تا ارایه محصول یا خدمات به دست مشتری رو شامل میشه. این قضیه وقتی به خرید عمده برسه خیلی اهمیتش بیش‌تر هم میشه. چون باز قرار هست کالا یا خدمات از دستی به دست دیگه‌ای برسه.

«گروه بین‌المللی صنعتی، تولیدی و تجارت اقیانوس آرام» فضایی رو فراهم کرده که شما به راحتی بتونید برای خرید اینترنتی عمده کاغذ A4 اقدام کنید. خرید عمده کاغذ برای شرکت‌های حقوقی صنعت چاپ، توزیع‌کننده‌ها، ناشرین و کسب‌وکارهای مرتبط مثل لوازم تحریر فرصت مناسبی هست تا با تامین کاغذ A4 مورد نیازشون و تضمینی که گروه تجارت اقیانوس آرام برای خرید اینترنتی کاغذ قائل هست، توی هزینه‌های اضافی صرفه‌جویی کنن. یا باید خودمون انتخاب‌گر باشیم و این نیاز به تخصص داره و یا به افرادی بسپاریم که دانش و تجربۀ کافی رو دارن و در عین حال قابل اعتماد باشن.

 

بهتره کارها رو به افراد متخصص بسپریم؟

خرید عمده اینترنتی کاغذ A4

این جمله در حد حرف زیاده شنیده میشه، اما عمل به اون شاید کم. شاید توجه نکردید که جمله اشتباه هست! بهتر نیست؛ بلکه ضروری و لازم هست که کار رو به افراد متخصص بسپریم. تخصص گروه تجاری صنعتی اقیانوس آرام، در تولید کاغذ با کیفیت هست و فراهم کردن شرایطی ساده برای خرید اینترنتی کاغذ. اینکه چطوری این امر میسر میشه کاملا با کار تیمی این گروه مرتبط هست.

سعی این گروه صنعتی-تجاری اینه که بشه با قیمتی معقول کاغذ رو به خریداران عرضه کنن و کیفیت مطلوبی از چاپ روی اون کاغذ حاصل بشه. در واقع خریدار از پولی که پرداخت می‌کنه، حس خوبی بگیره. این فقط به نتیجۀ نهایی بستگی داره و البته خدماتی که بعد از فروش همچنان همراه مشتری خواهند موند.

می‌تونید به راحتی با ورود به بخش خرید اینترنتی کاغذ در وبسایت تجارت اقیانوس آرام و انتخاب نوع کاغذ A4 مناسب خودتون رو پیدا کنید. درکل امکان خرید اینترنتی کاغذ A4 در 4نمونه گرماژ متفاوت برای شما فراهم شده. خرید عمده کاغذ ناویگیتور یک فرصت مناسب برای کسانی هست که می‌دونن چطور باید توی خریدهاشون صرفه‌جویی کنن. توی خرید عمده نه باید گول برندهای سر زبون افتاده رو خورد و نه قیمت پایین محصول فدای کیفیت بشه. خصوصا وقتی بدونید که کیفیت کاغذ نه تنها در چاپ نهایی موثر هست، بلکه باعث میشه که ابزارآلات پرینتر عمر طولانی‌تری داشته باشن.

 

خرید آسان و مطمئن  کاغذ

مشتری برای خرید عمده اینترنتی کاغذ A4، اطلاعات کاربری خودش رو توی فرم ثبت نام وارد می‌کنه و سفارش رو ثبت می‌زنه. این خرید اینترنتی کاغذ پیرو قانون تجارت الکترونیک هست. گروه تجاری-صنعتی اقیانوس آرام تمامی مسئولیت‌های خرید اینترنتی کاغذ رو، از کیفیت محصول گرفته تا قیمت و خدمات پس از فروش رو تضمین می‌کنه تا شما با خیال راحت فقط اقدام به ثبت سفارش کنید. پیش از این تیم کیفی، بررسی‌های لازم رو انجام داده و از بین کاغذ‌های موجود، نمونه‌ای رو طبق استانداردهایی، انتخاب کرده و با تولید اون به جای واردات، بخشی از هزینه‌ها را کاهش داده و اشتغال‌زایی کرده. اینطوری بخشی از هزینه‌های اضافی خریدار عمده کاغذ حذف میشه. اگه از این استانداردها آگاهی دارید می‌تونید به بخش خرید اینترنتی کاغذ در وبسایت این گروه صنعتی-تجاری برید و توی بخش جزئیات، بخشی از این خصوصیات رو مشاهده کنید.

خب شاید براتون سوال باشه که نویگیتور چه خصوصیات بارزی داره؟ کاغذ سفید که مشخصه و انتخابش سخت نیست یا شایدم اونقدرا اهمیتی نداره. درکل برای یک چاپ، سه عامل اساسی اهمیت داره.

خرید آسان و مطمئن کاغذ
خرید آسان و مطمئن کاغذ

 

کاغذ گیر نکنه

یکی از بدترین اتفاقاتی که حین چاپ ممکنه بیوفته، گیر کردن کاغذ هست. حداقل زمان 3دقیقه تاخیر برای اصلاح، خرابی اون کاغذ و ضرر مالی، آسیب به چاپگر و خراب شدن اعصاب شما، معمول‌ترین نتایج این اتفاق هستن. میشه گفت این اتفاق حین چاپ‌های با تیراژ بالاتر معمول هست.  با خرید کاغذ A4 نویگیتور از این اتفاق تا حد زیادی جلوگیری می‌کنید و اینطوری زمان رو هم با کاغذ خریدید.

 

جوهر خوب روی سطح کاغذ بشینه

همه چی پرینتر رو چک کردید. پرینت رو می‌زنین. کاغذ میاد بیرون و نتیجه مشاهده میشه. صورتتون تو هم میره و راضی نیستید. شاید گمون کنید که چاپگر خوبی ندارید. اما این قضیه به کیفیت کاغذ A4 هم ربط داره. کاغذ A4 نویگیتور با اصلاحاتی که توی مواد اولیه و روند تولید انجام داده، سطح چسبندگی رو تا حد قابل توجهی بالا برده و سفیدی درخشنده‌ای داره که باعث میشه جوهر به خوبی روی کاغذ بشینه و نتیجه‌اش چهرۀ خندون شماست. راضی کننده‌ست که کاغذ گیر نکنه و نتیجۀ چاپ هم مطلوب و با کیفیت. همه اینو دوست داریم.

 

چاپگر رو پیر نکنه

بله! ماشین‌های صنعتی هم مثل ما آدما، پیر میشن. حالا یکی رو می‌بینی زودتر، یکی دیرتر. تازه هستن پیرهایی که سرحال باشن و پیرهایی که مریض و از کار افتاده. برای چاپگر یکی از مسائلی که می‌تونه باعث کاهش عمر بشه همین کاغذهایی هست که خورده ریزه دارن. سطحشون صاف نیست و زبرن. کاغذ نویگیتور حدودا 33% از کاغذهای معمول اداری صاف‌تر و لطیف‌تر هست. همین باعث میشه که عمر چاپگرهای شما بیش‌تر بشه و هزینه‌های اضافی پنهان رو هم کم کنه. پس درست انتخاب کنید تا چاپگرتون رو پیر نکنید.


گرماژ کاغذ یعنی چی و برای کار من کدوم مناسبه؟

شاید تصور عموم این باشه که کاغذ سفید، کاغذ سفیده دیگه! ولی مفهوم مهمی که توی خرید کاغذ A4 یا هر سایز دیگه‌ای باید بهش توجه کنید گرماژ کاغذ هست. همۀ کاغذها یکسان ساخته نمیشن. اگه مثلا می‌خواید از کارت ملی کپی بگیرید خب نیازی نیست که کاغذ گرماژ بالایی داشته باشه.

ولی اگه قرار باشه برای کتاب خب گرماژ یعنی هر متر مربع از اون کاغذ چند گرم هست. هرچی این عدد بالاتر بره، یعنی کاغذ ضخیم‌تر هست و استحکام بیش‌تری هم داره. مثلا روزنامه‌ها روی گرماژ خیلی پایین مطالب خودشون رو چاپ می‌کنن. برای همین خیلی نازک هست و برای شیشه شستن کلی کاربرد داره.

حالا هرچی اون کاغذ مهم‌تر باشه، بهتره که گرماژ بالاتری رو برای چاپ استفاده کنیم. گروه بین‌المللی صنعتی، تولیدی و تجارت اقیانوس آرام فضایی امن و تضمین شده برای خرید عمده اینترنتی کاغذ A4 فراهم کرده که باعث صرفه‌جویی در هزینه و زمان شماست. تیم تخصصی تولیدی کاغذ اقیانوس آرم با انتخاب مناسب مواد اولیه و تولید با کیفیت، فرصتی مناسب برای خرید عمده کاغذ هستش.

خرید کلی زمانی که بدونید نتیجۀ مطلوب دریافت می‌کنید، صرفه‌جویی در هزینه و زمان هست.  خرید عمده اینترنتی کاغذ A4 از تولیدی کاغذ اقیانوس آرم، پیرو قانون تجارت الکترونیک هست. یکی از محصولات با کیفیت این گروه تولیدی، کاغذ A4 نویگیتور هست که توی گرماژهای متفاوتی تولید میشه. خرید اینترنتی کاغذ A4 نویگیتور، از طریق سایت شرکت امکان پذیره.

 

کاغذ A4 80 گرم

این دسته کاغذ برای مصارف روزانه مناسب هست. مثلا برای مکاتبات شخصی و سازمانی. کیفیت مطلوبی داره و قیمتش برای این کار مناسبه. برای اکثر چاپگرهای معمول هم کاربرد داره.

خرید عمده اینترنتی کاغذ A4 نویگیتور برای مشتریان فراهم شده که با توضیحاتی که در قسمت جزئیات می‌تونید مشاهده کنید، متناسب با نیازتون دست به انتخاب این کاغذهای پرطرفدار بزنید.

 

خرید آسان و مطمئن کاغذ
خرید آسان و مطمئن کاغذ

 

کاغذ A4 100گرم

دستۀ دیگه در هر مترمکعب 100 گرم وزن دارن. یعنی مستحکم‌تر و سنگین‌تر از مدل قبلی. اگه برای کارهای اداری معمول کاغذ A4 رو لازم دارید، سراغ این دسته نیاید. ضخامت و سطح فوق‌العاده صافی دارن و البته برای مکاتبات مهم می‌تونن انتخاب زیرکانه‌ای به حساب بیان.

برای چاپ عکس بهتره سراغ این دسته بیاید. به وبسایت تولیدی کاغذ اقیانوس آرم رفته و اقدام به خرید اینترنتی کاغذ A4 مناسب خودتون بکنید. این دسته رو تا لمس نکنید، متوجه نمی‌شید که چقدر حس خوبی داره. یکی از خصوصیات کاغذ A4 نویگیتور شفافیت و سفیدی درخشندۀ اون هست که برای کسب‌وکارهایی مهم جلوه می‌کنه. در کل برای مواردی مثل: گزارش‌ها، ارائه‌اى رسمى، خبرنامه‌هاى چاپى، صورت وضیعت هاى مالى و تبلیغات مناسب هست.

 

خرید عمده اینترنتی کاغذ A4

کاغذ A4 120گرم

این دسته نسبت به مورد قبل وضوح و کیفیت بالاتری توی چاپ از خودش نشون میده. برای چاپ دورو خیلی خوب عمل می‌کنه. حتی اگه رنگی چاپ بزنید، تصویر یک طرف از طرف دیگر قابل مشاهده نیست که نشون از کیفیت بالای کاغذ A4 120گرم نویگیتور هست. تیم تخصصی تولیدی کاغذ اقیانوس آرم همچنین برای چاپ‌های دیجیتالی بخصوص، عکس رادیولوژی و چاپ مدارک رنگی مناسب تشخیص داده شده.

اگه قصد چاپ برای بروشور، پوستر، تراکت و کاتالوگ دارید، مشخصا این انتخاب مناسبی هست. خرید عمده اینترنتی کاغذ A4 از طریق وبسایت تولیدی کاغذ اقیانوس آرم مقدوره.

کاغذ A4 160گرم

کلاس این دسته دیگه خیلی بالاست. مثلا برای منو کافه و رستوران این مورد گزینۀ خوبی به نظر میاد. همچنین برای چاپ لوح تقدیر و مدارک خیلی مهم. بهترین گزینه برای چاپ رنگی دیجیتال به حساب میاد. اگه می‌خواید کارت ویزیت بزنید و سطح اونو بالا ببرید این مورد رو انتخاب کنید.

سخن پایانی

تیم تخصصی تولیدی کاغذ اقیانوس آرم با دانش روز و تجربۀ کافی در زمینۀ تولید کاغذ، امکان خرید عمده اینترنتی کاغذ A4 در گرماژ مختلف رو فراهم کرده تا کار شما برای انتخاب آسون‌تر بشه.

در صورت هرگونه سوال تماس بگیرید تا توضیحات تکمیلی مطابق با نیاز شما به اطلاعتون برسه. هدف این گروه تولیدی علاوه بر حفظ و توسعۀ خودش و اشتغال‌زایی، فراهم کردن شرایطی مناسب در وبسایت برای خرید عمده اینترنتی کاغذ در سایزها و گرماژ مختلف هست. خرید آسون‌تر و امن‌تر و خدمات پس از تولید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نماد اعتماد الکترونیکیجهت نمایش جزئیات بر روی عکس کلیک نمایید